Головна » 2017 » Квітень » 19 » Діяльність Великоолександрівської шкільної бібліотеки
18:02
Діяльність Великоолександрівської шкільної бібліотеки

Шкільна бібліотека - є обов’язковим підрозділом нашого навчального закладу, яка органічно поєднує завдання, що стоять в галузі освіти і бібліотечної справи, здійснює бібліотечно-інформаційне, культурно-просвітницьке забезпечення навчально-виховного процесу як в урочний, так і в позаурочний час. Її діяльність організовується спільно з педагогічним колективом відповідно до планів роботи і нормативних документів, затверджених директором школи .У своїй діяльності шкільна бібліотека керується Законом України “Про загальну середню освіту”, “Про бібліотеки і бібліотечну справу”, “Положенням про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу”.

У 2016-2017 навчальному році перед бібліотекою постають такі завдання:

  • Удосконалення роботи бібліотеки з урахуванням вимог сьогодення.
  • Виховання в учнів поваги до державних символів України, Конституції України, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина.
  • Пробудження інтересу до читання у читачів-дітей, виховання шанобливого ставлення до книги, участь у конкурсі «Читач року».
  • Виховання у читачів інформаційної культури, культури читання, уміння користуватися довідковим апаратом.
  • Пошук нових форм роботи з виховання в учнів загальнолюдських цінностей, гуманізму, милосердя, духовності, естетичної, правової, трудової економічної культури, здорового способу життя.
  • Широка популяризація української культури, виховання мовного етикету, глибокої поваги до державної рідної мови, до національної культури і духовних надбань українського народу та інших народів та націй.
  • Використання різноманітних форм і методів краєзнавчої роботи. Виховання любові до рідного краю, пробудження інтересу до історії та сучасних проблем.
  • Інформаційне обслуговування педагогів, спрямоване на підвищення іх методичної та педагогічної майстерності.
  • Своєчасне забезпечення учнів та педагогічного колективу навчальною, художньою та методичною літературою.
  • Збереження фонду підручників, виховання бережливого ставлення до шкільних підручників. Участь у Всеукраїнської акції «Живи, книго!».
  • Подальший розвиток інформаційної функції бібліотеки як інформаційно-культурного центру загальноосвітнього навчального закладу.

 

Виконуючи основні функції бібліотеки – інформаційно-просвітницьку і духовну– бібліотека школи проводить певну роботу.

Навчальний процес забезпечується підручниками та методичними матеріалами.

Згідно з програмами учні одержують комплекти підручників.

Вчителі отримують методичну допомогу завдяки періодичним виданням, які бібліотека отримує

Крім підручників бібліотека забезпечує учнів програмною літературою та літературою для позакласного читання, а також літературою для тематичних переглядів, рефератів, доповідей.

В школі вже стало традицією проводити акцію «Подаруй книгу бібліотеці». На допомогу вчителеві учням для формування ключових компетентностей бібліотека використовує різноманітні форми роботи: бібліографічні огляди, інформаційні дні, інтелектуальні аукціони, вікторини, подорожі, ігри, бесіди, виставки, конкурси, консультації, тематичні дні

Поруч із традиційними формами роботи у виховному процесі використовуються нові:

 

година книголюба;

бібліотечний лабіринт;

літературні подорожі;

конкурси уважних і начитаних;

конкурси бібліографічних ерудитів;

вернісажі літературних героїв;

інтегровані бібліотечні уроки;

читацькі олімпіади:

бібліотечні ігри (пошуки, подорожі, лабіринти, віртуальні вікторини, бібліографічні екскурсії)..

Шкільна бібліотека надає навчальні програми, книги і інші інформаційні ресурси всім членам шкільного колективу, тим самим спонукаючи користувачів розвивати критичне мислення і ефективно використовувати всі види інформації.

Бібліотекар і педколектив прагнуть до постійного самовдосконалення і розвитку пізнавальних інтересів учнів, виховання розвиненої, ерудованої особистості. Адже головною тенденцією розвитку сучасного суспільства є перенесення акцентів на самоцінність особистості, вивчення можливостей та умов її постійного самовдосконалення. Спільні зусилля бібліотекаря з учителями-предметниками є одним із необхідних чинників гармонійного, швидкого та якісного надання необхідної інформації учням. Співпраця має добрі результати та не дає можливості дітям розминутись із розумною книгою, виховати гідних громадян України.

Переглядів: 383 | Додав: andrei_trystan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: